21 March 2011

~SMKLB~

my home sweet home 21-03-2011 8:58pm
assalamualaikum dan salamesrabadi...

sharing is caring...


perkongsian kali ini tentang kehidupan aku di SMKLB...


kat sini aku dah jumpa sekumpulan manusia yang suka menghabiskan masa dengan travel...


matlamat kami 1 bulan, 1 destinasi...


bermula dengan JANUARI, destinasi kami adalah meneroka NEGERI KEDAH DARUL AMAN (Alor Setar)


diikuti bula FEBRUARI, kami ke PERLIS INDERA KAYANGAN (Kuala Perlis Dan Padang Besar)


bulan MAC pula kami ke NEGERI PERAK DARUL RIDZUAN (Teluk Batik Dan Kuala Sepetang)


dan pada bulan APRIL yang coming soon minggu depan kami akan ke NEGERI PAHANG DARUL MAKMUR (Cameron Highland)


bulan berikutnya Insyaallah kami akan ke NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS dan WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR...

aku gembira dan bersyukur sebab dapat berjumpa insan-insan ini ketika aku di sini kerana mereka pengubat kebosanan aku pada hujung minggu...

Alhamdulillah kerana akhirnya aku dapat menemui rakan-rakan seperjuangan yang memiliki minat yang sama kerana telah sekian lama aku mencari rakan-rakan seperti ini...

mungkin ini yang dikatakan hikmah di sebalik sesuatu perkara yang kita sendiri tidak tahu...

mula-mula memang aku tak nak dan tidak sangka akan dihantar di sini...

aku selalu tanya pada diri aku :


"kenapa aku ada kat sini?" "kenapa mesti aku yang dihantar ke sini?"

"kenapa aku dapat tempat yang aku tak pernah minta?"


"kenapa bukan orang lain yang dihantar kat sini?"


tapi semua tu dah terjawab kini...

dan sekarang tiada lagi persoalan "KENAPA" tetapi lebih kepada "ALHAMDULILLAH"

Alhamdulillah aku dihantar kat sini sebab :

kehidupan kat sini buat aku tenang dan gembira


aku jumpa 1 keluarga besar yang sangat peramah + suka membantu
aku

jumpa kawan-kawan yang sentiasa buat aku gembira
aku

ada pelajar yang mendengar kata...
aku bahagia di sini :)

aku nak share kegembiraan aku dengan meng-upload pic kami travel in Malaysia :)

layannnn
lotsoflove:
~missmass~


~1st trip utk 2011 : ALOR SETAR~

~2nd destination : Padang Besar



~3rd destination : Teluk Batik~

~3rd destination : Kuala Sepetang

No comments: