03 April 2011

~THE MANHATTAN FISH MARKET PART I~

bilik kaunseling
04-04-2011
12:27 pm

assalamualaikum wbt dan salamesrabadi...

perkongsian hari ini berkaitan makanan...

alahai...

kenapalah makanan tu sedap?

lagi sedap kalau tekak aku pun berada dalam situasi yang baik tak seperti sekarang :((

hari jumaat lepas aku pergi mencekik kat The Manhanttan Fish Market, Sunway Carnival...

ternyata tempat ni memang tak mengecewakan aku dan rakan-rakan...

sebenarnya ni 1st time aku makan kat sini...

kalau ATUL tak bawa aku mencekik kat sini, tak tahu la bila pula aku terbuka hati nak makan kat sini...

dan ATUL la pencetus dan pengasas yg meracuni aku dan farah untuk makan kat sini...

dan yang lebih menggembirakan aku dan Farah bila ATUL berhati mulia untuk membelanja kami berdua :)

dan aku tidak kecewa dengan makanan yang telah di-order kerana sememangnya terbaik dari market :)

must visit place kalau pergi Sunway Carnival :)

aku nak share pic aku melantak kat sana bersama rakan-rakan aku...

btw, terima kasih daun keladi kepada ATUL, lain kali jangan lupa nak belanja lagi :)

lotsofluv;
~missmass~



~saya dan makanan dan minuman saya yang terbaek dari market :)

~cik farah dan menu pilihan :)

No comments: