10 April 2011

~PLKN MOMENT PART III~

my room
15-04-2011

7:34pm


assalamualaikum wbt dan salamesrabadi...

entry kali ni aku nak share pasal moment-moment indah aku di KEM PLKN BUKIT BESAR...

teringat kisah lama masa aku jd pelatih dulu...

tapi kali ni aku datang sebagai cikgu...

aku ambil peluang ni untuk buat flying fox dan berkayak...


sangat seronok dan teruja sebab dah lama aku tak berpeluang nak buat semua aktiviti ni...


tapi ada juga pengalaman baru yang aku lalui macam handle budak pengsan dan meracau masa buat nigt walk...

geram memang geram dengan budak-budak yang pengsan dan maracau sebab nak juga join night walk walaupun dia tau yang di tak mampu...


tapi dah nama pun budak..

memang tak matang...


satu perkara yang terjadi yang memang tak dijangka...


guess what?


aku terjumpa dengan bekas jurulatih aku masa aku kat PLKN Sintok, UUM...


tak sangka dapat jumpa since 7years ago...

aku pun tak sure dia yang mana satu...


tak ingat pun dan dia pun tak sure aku yang mana satu...

tapi itulah yang dinamakan pertemuan di tangan tuhan...


siapa sangka kan?


ok to be continued...

lotsoflove;

~miss mass~


~saya dan adik :)~


~7 tahun dulu saya datang sebagai pelatih~




~bekas jurulatih saya en manaf~

No comments: