17 April 2011

~PLKN MOMENT PART IV~

my room
17-04-2011
7:07pm


assalamualaikum wbt dan salamesrabadi...

post kali ni aku nak share tentang pengalaman aku jadi fasilitator kat PLKN KEM TANGKAS KENDIRI, KUALA KANGSAR...

ni pengalaman pertama aku jadi fasilitator PLKN (nebes wei...)

teruja...

gembira...

gundah gulana...

seronok...

dan macam-macam ada...

tapi kali ni aku nak share pasal kawan-kawan seperjuangan aku masa kat kem...

kat sana aku berkenalan dengan 4 orang rakan baru...

rakan sebilik yang baru...

cik yan, cik fishah, cik ros dan kak wawa...

mula-mula rasa kekok sebab baru kenal dan nak sesuaikan diri...

tapi kami tak ambil masa yang lama nak rapat...


hari pertama kami lapor diri hari ahad tapi...


hari kedua kami dah mula menunjukkan taring masing-masing...


hari kedua kami dah mula mesra dan menjadi peramah tanpa semena-mena...


memang sangat seronok dapat kenal dengan mereka...

sangat ceria dan tak sikit pun rasa bosan walaupun ada pelatih yang menyakitkan hati...

saya sayang mereka...

mereka telah menceriakan hari-hari saya...


mereka selalu buat saya rasa gembira kat sana walaupun berjauhan dengan insan-insan tersayang...


mereka selalu buat saya rasa teruja...


cikyan : dengan kalut nya, suka cakap "buat lawak pulak dia", suka ketawa dan kelakar :)

cik fishah : sangat selamba, bersahaja, suka buat lawak yang tak dijangka tapi cool :)


cik ros : pendiam tapi suka ketawa, lebih banyak gelak dari bercakap :)

kak wawa : senior yg memang suka ketawa, baik hati, suka berkongsi cerita dan suka bergurau


aku bersyukur sebab telah dipertemukan dengan insan-insan ini...


alhamdulillah sampai sekarang kami masih berhubung dan masih rapat macam kami mula-mula kenal dulu...


setakat ni baru jumpa cik fishah kat penang...


cik yan, cik ros dan kak wawa masih tak sempat nak jumpa lagi
tapi aku tetap simpan harapan supaya aku akan dapat jumpa mereka semula dengan keadaan yang sama macam kami jumpa mula-mula dulu...

miss all of you :(


lotsoflove;
~missmass~

~inilah teman-teman saya~
l to r -cik yan, cik fishah, kak wawa dan cik ros~

~kami kat rumah mummy~


~saya sayangggggg mereka~






~hasil kerja kreatif kami ber-4~


No comments: