14 May 2011

~SELAMAT HARI GURU PART I~

my room
14-Mei-2011
4:48 pm

assalamualaikum dan salamesrabadi...

kalau hari ini adalah tahun 2010...

ini hari terakhir aku berada di SEMESTI...

hari terakhir saya bersama adik-adik saya...

hari terakhir yang paling saya takot nak lalui...

hari terakhir yang saya tak nak lalui...

hari terakhir yang saya tak nak hadapi...

saya takut...

saya tak suka...

saya sedih untuk melaluinya...

tapi saya terpaksa utk melaluinya...

alhamdulillah hari itu saya tak menangis...

hari itu saya senyum macam biasa...

hari itu saya masih mampu untuk ketawa...

walaupun semua itu hanya luaran tapi saya mampu untuk berlakon tenang...

hari itu juga saya tak sihat...

hari itu juga saya demam...

tapi saya gagahkan juga...

tapi itu semua kenangan saya..

kenangan terakhir saya bersama adik-adik saya...

sejujurnya saya gembira berada di sana bersama adik-adik saya...

saya gembira hanya kerana mereka & kaunselor sahaja...

bukan semua guru di sana dpt menerima kami...

tapi alhamdulillah adik-adik saya dapat menerima saya...

saya sangat gembira...

walaupun tak sempat nak meraikan hari guru bersama mereka...

tapi saya bangga sebab mereka sempat mengucapkan "selamat hari guru" kepada saya sebelum saya pergi...

saya upload pic hari terakhir saya di semesti...

lotsoflove;
~missmass~

~my beloved students Kun n Yus~

~Bodyguard saya - akmal-ajim-abe~


~potong kek perpisahan n birthday burhan~

~kumpulan kaunseling kelompok yg selalu buat saya ceria~


~bz wat report weiiiiiii~

No comments: