16 March 2011

~SEMESTI IN MEMORY PART III~

my room
17-mac-2011
11:48 am

assalamualaikum dan salamesrabadikhlasepenuh hati...

hari ini saya nak share sesuatu tentang seorang budak kecil yang bermuka comel...

hari pertama saya berjumpa dengan dia semasa hari pendaftran pelajar tingkatan 1 tahun 2010...

kemudian setiap hari saya akan berjumpa dengannya selama 9 hari orientasi pelajar baru...

dia seorang yang pemalu...

malu sebab saya suka kacau dia kot...

dia tak pernah tegur saya...

dia tak pernah jumpa saya di bilik kaunseling...

dia tak pernah bercakap dengan saya melainkan saya yang tegur dia dulu...

setiap kali saya jumpa dia, dia akan tunduk (tersipu-sipu malu)

tapi setiap kali saya tegur dia pasti dia akan bagi respon...

hingga hari terakhir saya di SEMESTI dia tidak jumpa saya utk say "GOOD BYE"

adakah sebab dia tak mahu saya pergi?

adakah dia sedih sebab saya akan tinggalkan dia?

adakah dia tidak mahu jumpa saya utk kali terakhir?

atau dia tak kisah pun saya ada ataupun tidak???

walau apa pun andaian itu, saya tolak ketepi kerana saya yakin dia tak berjumpa saya sebab dia MALU :)

sejak 14-mei-2010 saya tinggalkan SEMESTI, saya tidak pernah berjumpa dengan dia...

tapi sejak itu dia ada menegur saya di chat room FACEBOOK...

mungkin dia baru punya kekuatan untuk menegur saya walaupun bukan secara "face to face"

tapi saya tak kisah asalkan dia sudi dan masih ingat untuk menegur saya lagi...

ini sudah cukup untuk buktikan yang dia masih ingat pada saya :)

siapakah dia?

lotsoflove;
~missmass~

No comments: