16 March 2011

~DUNIA KITA BERBEZA~

my room

16-mac-2011

9:28 pm

LABU BESAR,:

Satu tempat yang asing bagi aku suatu ketika dahulu…

Satu tempat yang tidak pernah aku dengar

Satu tempat yang tidak pernah aku sedar akan kewujudannya

Satu tempat yang tidak pernah aku ketahui…

Tapi kini..

Satu tempat yang buat aku tenang

Satu tempat yang buat aku gembira

Satu tempat yang telah aku mula sayangi…

Di sini :

Tiada lagi GENG PEMANGKAH CINTA, GENG TAPAI UBI, GENG SPS, GENG CHIKA dan GENG –GENG YANG LAIN…

Tiada lagi AJIM dan BANI

Tiada lagi TA ENG TA ENG,

Tiada lagi PAK ZAM, PAK USU, KAK CHIK, KAK SUE DAN KAK MAS…

Tapi di sini ada :

CIKGU BAHA, CIKGU NOORAINI, CIKGU MAS…

BONDA, CIKGU AYOB, CIKGU ABU, CIKGU ERY, ABANG LONG…

E-TON, URU, ILI, ARA, ATUL, NIK YAH…

Semua insan baru yang aku kenali…

Dengan adanya insan-insan ini, hidup aku di sini lebih tenang dan gembira tidak seperti yang aku jangkakan pada awal dulu…

Walaupun di sini tiada pengganti GENG PEMANGKAH CINTA, GENG TAPAI UBI, GENG SPS, GENG CHIKA dan GENG –GENG YANG LAIN tapi itu tidak bermakna aku perlu mencari pengganti mereka kerana pada aku, mereka tiada gantinya di hati aku…

Lotsoflove;

~missmass~

No comments: