16 March 2011

~SEMESTI IN MEMORY PART II~

my room
16-mac-2011
9:08 pm

Semasa di SEMESTI saya ada 700 lebih orang adik..

wowww ramainya adik saya.

Ya adik-adik saya di SEMESTI memang ramai tapi bukan semua suka pada saya

Dalam 700 lebih orang adik saya, bukan semua kenal saya dan saya juga begitu.

Dalam 700 lebih orang adik saya, bukan semua ingat nama saya dan saya juga begitu.

Dalam 700 lebih orang adik saya, bukan semua pernah tegur saya dan saya juga begitu.

Dalam 700 lebih orang adik saya, bukan semua pernah berjumpa dengan saya dan saya juga begitu..

Tapi…

Dalam 700 lebih orang adik saya ada 7 orang yang setia dengan saya selama 5 minggu berturut-turut dan sehingga hari-hari terakhir saya di sana..

Siapa mereka?

1- AHMAD HAZIM

2- A’ALAM MOHD FAIRUZ ADIB AIMAN

3- AMIRUL ASLAM

4- MOHD AMIRUL ASYRAF

5- MOHD RABBANI

6- MOHD SYAFIQ IKMAL

7- MOHD AIZAT

Mereka menggelarkan diri mereka sebagai PEMANGKAH CINTA walaupun hakikat sebenarnya mereka adalah PENCINTA WANITA YANG TEGAR.

Mereka setia bersama saya dengan menepati janji mereka bertemu dengan saya setiap malam isnin jam 9.15 malam di bilik kaunseling.

Setiap kali bersama mereka, saya rasa gembira.

Mereka selalu buat saya ketawa dengan cerita mereka

Mereka selalu buat saya senyum dengan telatah mereka

Mereka mengingatkan saya kepada masa lepas saya sewaktu saya seusia seperti mereka.

Saya kagum dengan mereka kerana mereka cuba untuk menjadi matang dalam usia mereka ketika ini.

Tanpa mereka, hidup saya di sana pasti sunyi…

Tanpa mereka, pasti saya tidak gembira…

Tanpa mereka pasti saya tidak rasa keseronokan berada di SEMESTI…

Kerana mereka merupakan bodyguard saya di sana…

AJIM DAN BANI :

peneman setia saya setiap kali habis waktu prep

peneman setia saya di bilik kaunseling

peneman saya pulang ke rumah

dan peneman saya di kala kesibukan

tanpa sesi kaunseling kelompok yang penuh dengan cerita rekaan semata-mata pastinya saya tidak mengenali 7 orang insane yang istimewa di mata saya.

Terima kasih untuk segala kegembiraan, kepercayaan dan keikhlasan anda selama ini.

Saya sayang kamu semua…

~GROUP PEMANGKAH CINTA (kununnye)

TAPI SEBENARNYA MEREKA ADALAH SEPERTI DI GAMBAR DI BAWAH :

~BANI DAN S**Z~

~A'ALAM BERSAMA A**A [siap bersanding lg]


~SYAFIQ IKMAL DGN GADIS PILIHANNYA W**I

~AJIM N F**A (BKN DLM PIC)

Lotsoflove;

~missmass~

No comments: