16 March 2011

~PLKN MOMENT PART 1~

my room
17-03-2011
12:06 pm

assamualaikum wbt dan salamesrabadi...

MAC 2004 :

suatu ketika dulu saya pernah mengikuti PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA...

suatu ketika dulu saya pernah menjadi salah seorang wirawati PLKN...

suatu ketika dulu saya pernah merasai tinggal di KOLEJ KEDIAMAN untuk 2 bulan dan tinggal di KEM selama 1 bulan...

pada waktu itu saya tidak mengenali sesiapapun di sana...

saya tiada siapa-siapa...

sewaktu dalam bas saya baru saya mengenali Syaznie...

kemudian selepas mendaftar di KOLEJ KEDIAMAN BUKIT KACHI 2, UUM baru saya mengenali SUE, ALONG, ASMA, FIEZA, ANA DAN HAZANA...

kelas pertama saya "PEMBINAAN KAREKTOR" dan fasi saya waktu tu KAK SHIDA, KAK QAD dan ABG ADY...

semasa di dalam kelas baru saya mengenali JAMI, SU, SHAM, KECIK, ZU, SUE KL, YUYUN, WAN JONGANG, RINA, ANGAH, SHIELA dan ramai lagi...

apa yang saya dapat?

kebanyakkan aktiviti dalam kumpulan...

tapi ok la tak la bosan sangat tapi kadang-kadang ngantuk juga :(

kat sana saya jumpa macam-macam orang...

tapi bukan semua orang tu sesuai dengan saya...

tapi saya suka dengan kumpulan saya sebab antara kami tak pernah bergaduh sampai tumbuk-tumbuk,

tak pernah ada yang hilang handset...

tak pernah bagi masalah macam yang lain...

kalau diberi peluang, saya nak ulangi balik semua yang telah lalui semasa di sana...

saya teringin nak jumpa semula kawan-kawan saya...

saya teringin nak ketawa semula dengan mereka...

saya rindui masa lalu saya :(

to be continued...

lotsoflove;
~missmass~

No comments: