17 October 2012

~NEW FAVORITE CHANNEL~

my room
18 Oktober 2012
9:19 am

Assalamualaikum wbt dan Salamesrabadi...

malam tadi aku sengaja tukar-tukar channel tv lepas tengok cerita Adam & Hawa...

dan secara tidak sengaja aku dapat tengok segmen yang paling aku tunggu-tunggu selama ni...

actually macam ni... last week or last two weeks (i'm not very sure) aku ada tertekan 1 channel yang cerita pasal 5 Top Cruise In The World...

aku pun layan la sebab nak tidur tapi mata tak mengantuk...

memang sangat menarik & berguna kepada aku yang sememangnya kurang membaca...

secara tak langsung bila aku tengok channel ni ada la input-input yang boleh aku share kat blog ni...

sebelum ni cerita pasal 5 kapal paling hebat di dunia (teruja sangat bila tengok salah satu tu kapal persiaran mewah)

wowwwwww cantik sangat kapal persiaran mewah tu. rasa teruja pula nak join trip kat kapal mewah tu tapi apa kan daya tiada kemampuan :(

insyaAllah ada rezeki aku akan dapat ke sana juga. Amin.

so malam tadi pula cerita pasal 5 kereta paling laju di dunia...

wahhhh aku pun teruja sampai tak hengat-hengat sampai tak kedip mata aku tengok cerita tu...

dan untuk sekian kalinya baru la aku tahu channel berapa yang aku tunggu-tunggu selama ni...

551- DISCOVERY CHANNEL

dan sekarang aku juga sudah mula jatuh cinta dengan channel discovery ni termasuklah national geography :)

channel ni lebih banyak bagi maklumat kepada aku selaku orang yang jarang membaca...

bila tunjuk pasal kereta memang kagum betul aku bila tengok kereta paling laju kat dunia.

kereta paling laju di dunia SSC Ultimate Aero II dengan menggunakan 2 enjit jet...

kelajuan 1200 km/j ibarat bila pagi gerak dari LA boleh sampai ke New York untuk lunch...

wowwww dasyat nye...

no. 2 kereta Bugatti Veyron. kereta ni memang smart lagi mengancam la..

kereta sport la katakan harga pun 2juta USD.. (nak pengsan bila convert dengan duit Malaysia)

nak pendekkan cerita, aku akan pastikan aku tak kan miss untuk follow up channel ni :)

banyak sangat input yang berguna untuk aku sebagai orang yang malas untuk membaca. (daripada aku melayan siaran ulangan cerita yang aku dah tengok banyak kali lebih baik aku tambah pengetahuan aku yang tak seberapa ni dengan tengok channel yang berfaedah)

ok see ya later :)

 kereta ke-2 terlaju di dunia - Bugatti

 kereta paling laju di dunia - SSC Ultimate Aero
(2 enjit jet)


kapal persiaran mewah yang membuatkan aku teruja untuk naik :)

lotsoflove;
~mrsmass~

No comments: