15 October 2012

~EXAM MOOD~

my room
16 Oktober 2012
10:24 am

Assalamualaikum wbt & Salamesrabadi...

minggu ni dah mula final exam bagi pelajar-pelajar aku...

macam-macam ragam budak-budak ni masa exam...

masa exam la nak tidur...

masa exam la nak berborak-borak macam dah tak boleh jumpa esok...

masa exam la nak pakai tudung singkat...

masa exam la nak pakai handbeg...

masa exam la pinjam-pinjam pen / pensel / pemadam / testpad etc...

alahai budak-budak ni...

dan paling WAJIB berlaku masa exam - MENIRU!

budak-budak ni ingat kita tak tahu ke taktik nak meniru?

come on la... cikgu dulu pun pernah lalui umur macam kamu. so jangan buat-buat sawan pulak bila kena tangkap sebab meniru.

nak meniru tapi tak pandai...

apapun taktik nak meniru tetap juga cikgu tahu. kenapa? sebab dulu cikgu pun pernah buat benda yang sama. he he he...

aku tak marah pun budak-budak yang meniru (maksud aku : aku marah sekadar menegur pada masa itu sahaja tak la emo sampai nak hamun sebab meniru) tapi lepas tu bila jumpa kawan-kawan time makan, benda ni jadi bahan ketawa.

alahai anak-anak murid cikgu.. bila kena pada kita memang bengang tapi bila kenang balik lepas tu buat aku ketawa sendiri. 

indahnya pengalaman ini. terima kasih Ya Allah :)

dan aku sempat ambil beberapa keping gambar time exam...

layannnnnn...

lotsoflove;
~mrsmass~




No comments: