10 December 2011

~CUTI SEKOLAH~

11-12-2011
11:39
my home sweet home

assalamualaikum wbt & salamesrabadi

lama sudah aku tak update blog ni...

tiba-tiba hari ni rasa nak update pulak...

walaupun banyak masa yang aku ada (maklum la cuti sekolah) tapi aku banyak habiskan masa dengan tidur... tidur... dan tidur...

cuti sekolah memang seronok sebab aku dapat tenangkan hati yang memang tenang...

bak kata kakak aku "ko suka ye duk umah 1bulan lebih. goyang kaki je pastu hujung bulan tunggu gaji masuk"

statement tak puas hati nampaknye...

tapi dia tak tahu yang aku bertungkus lumus bekerja masa hari bekerja & bila cuti aku cuti la sepuas-puasnya... hahahaha (gelak puas hati)

cuti 1 bulan lebih ni aku menghabiskan masa dengan tengok cerita korea.

aku dah mengkhatamkan cerita "SECRET GARDEN"

layan seh...

Gil Ra Im yang sangat comel lagi santik...

Kim Joo Woon yang penuh dengan suprise lagi hati kering membuatkan aku suka lagi tertarik dengan ini lelaki...

oh no! aku suka ini Kim Joo Woon yang berhati kering ini :)

masa ni Kim Joo Woon & Gil Ra Im bertukar badan...
macam tak logik tapi kelakar...
aku suka part dorang bertukar badan...
kelakar bila dorang cuba jadi orang lain...
suka bila Kim Joo Woon ajar Gil Ra Im pakai baju + mandi tanpa tengok badan...

i like bila Kim Joo Woon ambil kesempatan nak tentang mata dengan Gil Ra Im...
kalau masa ni aku jadi Gil Ra Im sure aku nebessss tak hengat la...
pastinya hati aku berbunga-bunga cinta bila ada seorang lelaki berhati kering yang kaya lagi kacak cuba nak mengorat aku (ober nampaknya)

part paling aku suka...
aku suka bila Kim Joo Woon merenung Gil Ra Im tidur...
sangat unexpected!
renungan mata Kim Joo Woon yang tajam lagi menikam melihat Gil Ra Im tidur..
siap berdialog dalam hati lagi

Kim Joo Woon : kenapa dahi awak berkerut? awak mimpi apa?
Gil Ra Im : Saya mimpi buruk sebab tu dahi saya berkerut
Kim Joo Woon : awak mimpi apa? siapa dalam mimpi awak?
Gil Ra Im : awak ada dalam mimpi saya
Kim Joo Woon : walaupun saya ada dalam mimpi awak, saya masih tak dapat gembirakan awak

hambik kau...
lawak betul la...

part Gil Ra Im jadi sangat santik lagi menawan...
aku suka sangat tengok Gil Ra Im masa ni...
santik sangat sangat sangat...

standard cerita korea pastinya ada halangan daripada keluarga.

macam cerita ni juga la...

tapi aku suka cerita ni...

:)

lotsoflove;
~missmass~

No comments: