10 December 2011

~SELAMAT TINGGAL~

11-12-2011
12:10
my home sweet home

walaupun hati saya telah jatuh cinta dengan SMKLB...

walaupun saya rasa sangat gembira bertugas di SMKLB...

walaupun saya sudah mula terpaut hati di Kulim, Kedah Darul Aman...

tetapi saya perlu ucapkan "Selamat Tinggal SMK Labu Besar"

bak kata Bonda SMKLB

"walaupun saya sayangkan SMKLB tapi saya perlu fikirkan tentang diri saya juga, sampai satu masa saya perlu tinggalkan tempat ini"

ya... sampai satu masa aku perlu tinggalkan SMKLB.

terima kasih atas segala kenangan terindah yang sempat saya lalui selama 360 hari di sana...

terima kasih kepada semua guru-guru yang banyak bantu saya semasa saya berkhidmat di sana...

terima kasih kerana sudi menerima saya sebagai salah seorang warga SMKLB...

terima kasih atas segala sokongan + dorongan + tunjuk ajar + bimbingan + nasihat sepanjang saya bertugas di sana...

terima kasih atas semua ilmu yang diberikan...

terima kasih atas segala kenangan indah di sana...

terima kasih kerana selalu menceriakan hari-hari saya...

kepada pelajar-pelajar SMKLB (esp PRS)...



terima kasih untuk kenangan ini...

terima kasih sebab banyak tolong cikgu untuk jayakan event PRS

terima kasih sebab selalu support cikgu untuk naikkan semula PRS

terima kasih sebab banyak tolong cikgu buat kerja di UBK...

untuk abang long & kak ngah saya :



terima kasih atas tunjuk ajar yang diberikan

terima kasih atas bimbingan yang diberi

terima kasih kerana sudi menerima kehadiran "adik" :)

panjang umur + murah rezeki kita jumpa lagi...

saya pasti merindui warga SMKLB...

lotsoflove;
~missmass~

antara pic last day aku di SMKLB



No comments: