09 July 2009

~SEMESTER BREAK

my room
10-07-2009
1426

Dah lama betul aku tak up date blog kesayangan aku ni... (sayang ker?)


sekian lama aku menyepikan diri dari dunia blog dan bermula hari ini aku akan kembali bergiat aktif dalam dunia blog (kalau aku senang la)

hari ini aku nak upload pict sepanjang aku cuti.

tak banyak tempat aku melepak

tapi ada la 2 3 4 tempat aku melepak

maklum la cuti 2 bulan tak buat ape. makan tanggung je.

berat aku pon da naik 4kg.

aku yakin berat aku akan turun balik sekembalinya aku di upsi.




time ni lepak kat old town white coffee...
sehari sebelum balik upsi...
dah jadi mcm tempat "must visit" la sebab internet laju tahap gaban...
makanan tak banyak pilihan tapi ok la...
takat nak surfing, tempat ni memang best sebab santai... :)
moralnya...
datang old town sekadar nak surfing...


masa ni ada promotion sempena pembukaan GIANT kat teluk anson...
sushi pun jual murah2 tp tak la murah sangat pun...
aku suka makan sushi tapi tak la suka sangat...



masa ni lepak kat kedai "pakcik" aku yang tak de kena mengena dgn aku...
restoran "uncle zam" kat manjung...
kalau datang manjung, jangan lupe jalan2 cari pasal kat sini...
"dulu" aku suka sangat lepak makan kat sini time malam...
sebab apa? sebab makanan sedap & yg penting murah...
lgpun restoran ni santai je betul2 tepi jalan...
tapi tu dulu la, sekarang tak lagi...
tau tak sebab apa?
sebab sekarang ni dah ramai pekerja indon dgn bangla kerja kat restoran ni...
elok2 aku selera nak makan, tiba2 kembang tekak aku...
so pasni aku memang tak kan datang lagi la kedai ni...
moralnya...
pilih la pekerja buatan malaysia :)




time ni datang old town sebab nak test laptop baru aku...
sambil2 nak try surfing kat sini...
ternyata memang tak mengecewakan la...
nampak kan pict atas ala-ala tengah surfing tu...
tu la tangan aku bersama laptop baru :)
lagipun masa ni 1st time lepak sini dan rasanya akan datang lg...




time ni kat secret recipe kinta city ipoh...
ibu negeri yang ku cintai...
sebenarnya plan asal nak tengok wayang midnight...
siap booking tiket tu...
alih2 tak jadi...
tau tak sebab apa?
sebab the body shop buat sales...
masa banyak abis kat sana...
pas lepak kat secret recipe sambung balik pergi the body shop...
duk dalam tu sampai penat pastu terus tak jadi tengok wayang...
lagipun dah lama tak makan kat secret recipe...
mengidam siot... :)

No comments: