23 July 2009

~BANGI OH BANGI

my room
23-jul-2009

17 jul 2009

semalam bersamaan 22 julai 2009 bersamaan hari rabu...

aku bersama beberapa org ahli kumpulan konsultasi aku iaitu mohd rahmat, nurul hidayah dan norhaniza termasuk wan mohd agil (dia bukan ahli kumpulan aku ye) telah pergi ke KAFA al-irsyad,bandar baru bangi...

walaupun terpaksa melalui pelbagai halangan yang sukar termasuk kesesatan dan kekeliruan, ahlamdulillah berkat semangat kerjasama kami dapat sampai jua ke destinasi yg dituju..

betul la apa yg dikatakan oleh wonderpets sebelum ini... "apa yang penting... kerjasama"

walaupun kami tiba agak lewat gara2 mengisi minyak kereta secara manual (bak kata rahmat) tetapi kedatangan kami di sambut dengan baik oleh guru beso sekolah tersebut...

setelah berkonsultasi hampir 1jam, kami telah membuat kata sepakat untuk mengadakan program di sana pada 8-9 ogos nanti...

diharapkan semuanya berjalan lancar seperti yg diharapkan...

dan gambar2 di bawah adalah salah 1 kenangan terindah yg sempat aku rakamkan di surau an-nur, seksyen 2 bangi.

apa yg lebih memeranjatkan aku, tadika KAFA tu betul2 belakang rumah pakcik aku...

tak kisah la... apa yang penting kerjasama.




suatu hari nanti aku nak jadi penceramah manakala mark & agil menjadi khatib... :)

No comments: