21 July 2009

~PEMBENTANGAN PROPOSAL

my room
18-jul-2009
20:24

alhamdulillah...

satu lagi kerja aku untuk semester lepas dah pun selesai...

aku dah pun present proposal aku untuk dinilai...

turn aku hari sabtu b'samaan 18 julai 2009...

bertempat di Auditorium 1 pada jam 10-00 pagi hingga 12-00 tengah hari...

aku telah dinilai oleh Pn Samsiah dan aku adalah presentor yang ketiga selepas nurzazarina & mohd rahmat...

dan ternyata semuanya diluar jangkaan aku dan rakan-rakan kerana Pn Samsiah terlalu detail dalam bertanyakan soalan...

1 per 1 beb...

jenuh aku nak menjawab...

tapi alhamdulillah semuanya dah pun selesai...

dan apa yang lebih gembira... proposal aku telah diluluskan untuk buat kajian lapangan...

cuma kena mantapkan lagi....

tanpa buang masa...

tepat jam 1-30 ptg aku dengan gembiranya meninggalkan Auditorium 1 untuk meneruskan pembentangan seterusnya yang diadakan di Kinta City Ipoh atau tempat yang lebih spesifik lagi di TGV Cinema....

apa2 pun terima kasih banyak2 pada Dr Jaz yang Kacak kerana memberi kebenaran utk aku keluar awal 30 min dari yang sepatutnya...

aku seronok sangat dapat keluar dari Tanjong Malim...

terima kasih juga kpd Farhan sebab sudi menghabiskan masa bersama aku untuk menghabiskan doit beli tiket wayang yang telah di booking 3 hari sebelum itu untuk melihat cerita Harry Potter yang tak berapa nak best...

apa pun aku rasa seronok sangat...



~kunun2 nampak tenang masa tunggu giliran
(tenang ker?)


~sampai naik ungu aku jadinya dek tunggu giliran nk bentang proposal



~akhirnya tiba giliran aku untuk bentang propsal...
tq pd nunu sbb tolong tekankan slide aku...
tq juga pd yana sbb ambil gamba aku masa present...


~jenuh aku nak explain kat penilai...
penilai aku ada sorang je...
yang pakai tudung berbunga merah tu Pn Samsiah...
yang tudung pink tu bukan penilai tp penyokong aku sape lagi kalau bukan nur...



~masa ni aku kat depan cermin kat Kinta City...
aku suka amik gamba kat cermin...
masa ni dah abis present...

No comments: