22 July 2009

~HARRY OH POTTER...

my room
23-jul-2009
14:17

hari sabtu yang lalu aku berkesempatan untuk melawat TGV Cinema...

setelah sekian lamanya aku tidak melawat penjaga2 kaunter di sana (esp kaunter tiket utk booking)

maklum la sejak bermenjak-menjak ni aku terlalu sebok hinggakan tiada masa untuk meluangkan masa melawat mereka...

tetapi demi Harry Potter, aku cuba mencuri beberapa ketika yang ada untuk bertemu dengan penjaga kaunter tiket walaupun hanya seketika...

aku telah mencuri waktu yang ada selama hampir 2 jam 30 minit untuk menonton cerita Harry Potter (start 8-15 malam sampai 10-55 malam)

ternyata aku kecewa lagi...

kali ni Harry Potter tak seseronok yg ku jangkakan...

pa'an pun turut menyokong 200% pandangan aku...

apa2 pun, pd siapa yang belum b'peluang tgk movie ni...

aku suggest korang pegi la tengok, mana tau apa yang aku rasa tak sama mcm mana yg korang rasa...

aku ada upload gambar2 movie ni...





bukti aku dah booking & tengok cerita Harry Potter ni...

No comments: