10 July 2009

~BABY SITTER?

time break sem aku tak kan lari dari menjaga anak ku bukan anak ku.

tp kali ni aku tak de pilihan memandangkan mak dan bapak aku tak ada kat rumah...

aku jaga daniel dan damia 13 hari...

lotih....


posing maut seh...
ni la keje adik beradik...
pantang nampak camera...
aku da jd jurugambo dorang...
budget muka dorang cun la tu...


tak cukup luar rumah...
dalam rumah pun dorang nak naik motor...
dorang ni ala-ala awie & erra masa hot bercenta...
aku jugak kene jd JPJ sbb nak kene tgk dorang jgn sampai bawa laju2


kala damia demam...
aku dan harry kena jaga dia...
nak dukung sesaje tp nampak camera boleh pulak posing...
langsung tak paham...



kala menjadi guru pra sekolah...
aku kena ajar daniel membaca dan menulis...
ingat senang ke?
tapi tak pe la...


aku dan daniel...
daniel suke bergamba...
budget hensem kot...
mmg dia fotogedik...

No comments: