06 February 2009

SWEET BEST FRIEND



ini kawan baik aku dari form 3 sampai sekarang. aku rapat dengan family dia macam mana dia rapat dengan family aku. nama dia NOR HAWA. aku panggil dia HAWA tapi abah dia panggil dia ADIK. Amal pulak panggil dia CINTA. classmate aku dulu panggil dia HAWA BESAR ;p walau apapun nama dia, dia tetap HAWA aku. sebenarnya dah lama aku tak jumpa dia. aku rindu sangat nak jumpa dia. nak sembang2 dengan dia, nak makan dengan dia, nak keluar lepak dengan dia, nak pillow talk dengan dia, nak dengar suara dia... macam2 lagi la. walaupun kami jarang sms, jarang call, jarang mms, jarang jumpa... tapi aku tau yang dia still ingat kat aku lagi. macam tu jugak aku. walaupun kami da tak selalu berkongsi cerita macam dulu2 tapi aku tau yang dia sayangkan aku lagi. macam tu jugak aku. insya allah aku akan cari satu hari yang sesuai untuk aku jumpa dia. dah lama sangat aku tak jumpa dia. macam2 benda aku nak cerita pada dia.

aku harap sekarang ni dia happy dengan life dia. dia happy dengan apa yang dia lalui. dia happy dengan orang2 yang ada kat sekeliling dia. take care dear.

No comments: