03 February 2009

SYAFRIN DANIEL



buah hati pengarang jantung aku ni nama dia Syafrin Daniel. aku rapat sangat dengan dia. kalau dia balik kampung mesti dia akan tido dengan aku. macam tu jugak kalau aku datang umah dia. dia mesti tido dengan aku. kalau aku ada kat rumah dia, dia mesti tak nak pergi tadika. dia nak duduk rumah dengan aku even tak pegi mana2. dia bangun awal. pukul7 dah bangun pastu kejutkan aku suruh temankan dia tengok tv kat bawah. aku suka buat tak tau kalau dia kejut aku. kalau dia geram sangat dia akan pukul perut aku sampai aku bangun. rutin dia bangun tido mesti nak tengok "ceria" aku akan temankan dia tengok tv tapi aku baring kat sofa untuk sambung tido. tiap kali iklan mesti dia tengok aku. takut aku tak de sebab dia ni penakut. kul10 aku bangun la buat sarapan untuk aku & dia. sarapan dia senang aje nak buat, goreng telur separuh masak pastu buatkan dia susu. comfirm dia layan. lagi satu, dia ni pantang tengok aku bersiap mesti sebuk tanya aku nak pegi mana. selalunya kalau aku keluar aku akan bawa dia. lagipun kakak & abang ipar aku tak kesah kalau aku nak bawa dia "asalkan ko bagi anak aku makan" tu la kata2 mama & papa dia kat aku. duit pun tak bagi. duit aku jugak yang keluar... tak kesah la yang penting aku sayangkan dia.

No comments: