16 February 2009

14 FEBRUARY 2009

17-feb-2009
my room
8:30 am

tanggal 14 feb yang lalu. aku berkesempatan untuk keluar dari tg malim untuk melepaskan kebesonan yang tidak dapat ditanggung lagi. memang seronok sangat dapat keluar dari tg malim. aku pergi ke shah alam aje. petang sabtu aku bertolak pergi shah alam. aku naik bus MARALINER jam 3-30 ptg pastu drop kat PASAR SENI. pastu aku amek putra pergi KL SENTRAL. sampai sana aku naik komuter pergi PADANG JAWA . sampai sana FARHAN datang jemput. pastu kami pergi PLAZA ALAM SENTRAL (PAS) saje nak survey handset, beli bateri handset pastu cari housing sekali. pastu kami makan kat KEDAI KOPI dengan APEK & DELENE. pas kenyangkan perut kami berpecah. APEK & DELENE pergi dengar CERAMAH PAS kat sek19. AKU & FARHAN pergi JUSCO BUKIT RAJA sbb nak tgk wayang midnight. kami tengok cerita THE STORY OF BENJAMIN BUTTON. BRAD PITT yang lakon. layan la wayang ni tapi agak slow. lemau gak la. wayang pukul11-20 habis pukul2 pagi. nasib abik aku tak tido. tapi aku enjoy sangat ari ni. lepas semua tekanan, kebosanan, ketensenan & segala macam yang aku lalui. anyway, thanks a lot kat farhan sbb sudi luangkan masa untuk aku. tak lupa juga kpd APEK & DELENE. 1st time jumpa tapi aku enjoy lepak dengan korang. ;p

time ni kat depan JADE GALLERY. cantik tau batu jade. warna pink lagi. tapi tak la secantik barang kemas yang kat kedai emas.

boleh kata 99% butik kat shopping mall ni buat promotion sempena 14-feb. macam2 tema ada. tapi aku tak jumpa pun couple -t. promotion pun tak la sebesar mana tapi ada la jugak promotion. aku tak ingat la nama butik ni. tak silap aku SEEDS tak pun PDI.

bila aku trngok baju ni kat butik TRAVELLERS. aku tertanya2... bila la agaknya aku dapat merasa pakai baju ni??? bila erk? teringin sangat nak pakai baju ni tapi takkan la nak pakai kat sini time hujan. buat gelak dek orang aje. tp aku punya impian untuk pakai baju ni kelak. ;p
mak oiii... besarnye bear ni. geram pulak aku tengok. aku rasa macam nak peluk aje. lagi beso dari aku tau. memang puas la kalau dapat peluk. tapi kesian... dia kene duduk dalam cermin. tak dapat bebas bergerak macam aku. sian kat bear ;p

masa ni aku tengah tengok earing. dah lama aku tak beli earing. tapi earing kat sini kebanyakkan lebih kurang sama aje. tak ada yang lain dari yang lain. patung tu pulak macam tak puas hati aku nak pilih earing. budget cun agaknye.

wow... cantiknye gaun pengantin ni. teruja aku nak pakai. tapi tak tau bila aku dapat pakai baju pengantin. :( dapat merasa pegang pun kira ok la kan?

time ni kat ruang legar. ada gerai banyak jual bunga. bunga ni paling cantik la dari bunga2 yang ada. siap ada coklat fererro lagi kat dalam bunga ni.

masa ni aku kat THE BODY SHOP. saja nak tengok new promotion sempena hari yang diharamkan untuk disambut oleh umat islam. perghhh... geram pulak aku tengok promotion yang dibuat. kesian kat akak promoter ni. beriya2 dia menerangkan kat aku. siap bagi aku test macam2. at last aku tak jadi beli. ;p

masa ni aku kat VINCCI.aku suka sangat beli kasut kat kedai ni. boleh kata 99% kasut aku beli kat sini. tapi masa ni tak ada sales la. kasut pulak banyak yang cantik2. besar betul dugaan aku ari ni.


No comments: