04 February 2010

~semesti~

bilik kaunseling
semesti
4-feb-2010

salamesrabadikhlasepenuhati...

dah lama aku x update blog ni...

rindu sangat nak kongsi cerita tapi tak sempat...

bunyik mcm banyak sangat kerje kan?

da memang betul pun sebok... (bkn buat2 sebok)

ape yg sebok sangat tu?

kalau nak tahu sila2 la datang ke SEMESTI...

kat sini aku nak upload pic sepanjang minggu orientasi form1...

form 1 masuk 11-jan-2010 = hari pertama aku lapor diri kat SEMESTI

banyak benda yang aku beljar sepanjang 9hari orientasi form 1.

sepanjang 9 hari tu tiap2 hari aku dan kak cik balik kul11.30mlm...

kadang2 sampai rumah pun dah pukul12 malam pastu besok pagi nak pergi sekolah macam biasa...

juz imagine pergi sekolah pukul 6.45 pagi pastu balik pukul 5.00ptg then pukul8.15mlm kena datang sekolah lagi sebab orientasi form1 sampai pukul10.30 mlm (9 hari berturut2)tp tak bermakna pukul10.30 aku dan kak cik balik

kami pantau students form1 sampai dewan makan dan kadang2 sampai hostel (sebab nak tengok tempat tido mereka2)

letih memang letih tapi aku enjoy kat sini... :)

gambar ni sempena orientasi form 1 (11-jan till 19-jan 2010)

lots of luv;
~miss mass~

~yg dorang ni buat pop yeye~


~wif azam~


~dibelakang aku, sue dan kak cik ada mereka~


~3 teruna pinggitan yg menjadi pujaan kakak2 senior~


~tunggu giliran~


~tunggu vip datang~


~kami suka bersilat~


~azam lagi~



~mcm kebiasaan abadi aku jadi pemerhati~



~time ni aku dan kak cik bawa adik2 form 1 "down to earth" ke t.intan~



~meeting pembahagian tugas~


No comments: