23 February 2010

~SEMESTI MOMENT 3~

bilik kaunseling
sek men sains teluk intan
24-feb-2010
10:11 am

assalamualaikum n salamesrabadikhlasepenuhati

hari ni aku free...

kerja memang banyak (report kaunseling individu + bimbingan individu + kaunseling kelompok + bimbingan kelompok + program)

penat tapi aku cuba luangkan masa untuk diri aku sendiri.

banyak kerja tapi aku cuba nak release dengan update blog...

aku seronok praktikum kat sini...

seronok sangat esp buat kaunseling kelompok...

setakat ni aku dah ada 9 kelompok...

average setiap group dah 2kali perjumpaan tapi ada yang baru sekali jumpa dan ada jugak yang dah 3kali jumpa...

group SPS (burhan, zikri, akram, faris, ahmad, annuar, akmal n tarvin) ni group kaunseling kelompok yang paling AKTIF sebab dalam tempoh 5 hari dah 3kali buat sesi atas alasan :
1- "kak mas, kami banyak benda nak cerita"
2- "kak mas, kami tak tahu nak cerita kat sape"
3- "kak mas, kami suka buat sesi dengan kak mas"
4- "kak mas, kalau jarang buat sesi nanti kami tak de feel nak story"

aku suka group ni sebab mereka dengar cakap even mereka ni terkenal dengan sikap kurang ajar kat sekolah...

untuk group cool (bani, hazim, aslam, asyraf, aizat, a'alam n syafiq) even dalam kelompok suka kelentong tapi aku suka dengan group ni sebab group ni cool n matured :)aku selesa buat sesi dengan group ni dan aku berterima kasih kat group ni sebab banyak bantu aku masa EN TAQIYUDDIN datang observed aku semalam...

even topik yang dibincangkan tak berapa hangat tapi semua bagi komitmen yang terbaik n aku berterima kasih kat group ni :-
kepada group ni terima kasih banyak-banyak sebab bagi kerjasama yang baik pada kak mas, terima kasih sebab jujur dalam bercerita masa lect akak datang observed even topik tu tak sehangat topik sebelum ni. kak mas bangga dengan kamu :)

group lain pun happening + sempoi macam group :-
1- form 5 [mira chika, rainbow, mudah, chot, sito, diyana n wani]
2- form 5 [karim, is, cak, nano, apo, kaka, manul, shahrulail]
3- form 5 [yazid, ariff, pian, azraie, faiq, devin]
4- 1 semesti sbb combine form 5, 4 n 3 [ammar, aus, solihin, hakimi, kamal n firas]
5- form 1 boys [syahmi, sham, asyraf, wafi, n geng (sori tak ingat nama) ]
6- form 1 boys [appa, fizi n geng (sori ada yang tak ingat nama jugak)]
n last but not least
7- form 1 gilrs [mira, jannah, munirah n geng (sori tak hengat nama lagi)]

kepada ahli kaunseling individu terima kasih sebab sudi jadi klien kak mas sama ada secara paksaan ataupun suka rela... kkak mas bangga dengan kamu semua :)

kat sini jugak aku upload beberapa pic b4 n after sesi kaunseling kelompok...

layan....

lots of luv; ~miss mass~


~apakah ini?


~ammar n da geng~




~b4 observed sempat lg hazim @ tapai study~


~muka nervous aslam~

~bani memulakan meeting b4 observe~

No comments: