23 February 2010

~PERSONAL MOMENT~

bilik kaunseling
sekolah menengah sains teluk intan
24-feb-2010
11:41 am

assalamaualaikum n salamesrabadi

kat sini aku nak upload pic aku sepanjang aku kat sini...

bukan hari2 amik gambar pun...

kalau senang + tak banyak kerja + ada paparazi baru la aku berkesempatan ambil gambar...

berat aku maintain... (bermaksud tak berat n tak ringan)

lepas ni tak tahu lagi bila nak update blog...

esok "SPOTS DAY SEMESTI"

next week my student ada EXAM...

gudluck n study molek2...

to all my classmate, gudluck n try your best to complete our task :)

lots of luv;
~miss mass~



~betulkan tudung sebelum perhimpunan rasmi


~dah cun dah so boleh la pergi perhimpunan rasmi

~b4 buat sesi kaunseling kelompok

1 comment:

..... said...

ASSALAMMUALAIKUM...

Saya Faizal, ex-semestian batch ke 10 (1993-1997)..

macam ni, saya rasa cikgu mesti dah tau yg kami akan adakan mesyuarat agong alumni semesti on dis 6th march 2010...tan sri alimuddin akan merasmikannya

so, saya n my some of my friends dilantik utk ajk protokol dan aturcara majlis..

so, dalam perasmian nanti kita akan adakan satu multimedia presentation..so we need some gambar2 lama semesti & gambar terkini semesti..

i think tak silap, masa semesti sambut 10 tahun dulu, banyak gambar2 yg kita letak dalam galeri..tapi i just call cikgu idris, galeri dah tak de..tapi gambar2 masih ada dalam simpanan..

macam ni..i really need help from cikgu to ensure dis multimedia presentation will be meaningful to all de alumnis...

so, kalau cikgu dah dapat msg ni..please contact me a.s.a.p...

my contact no : 012-2299763 (faizal azwandy)..or my email faizalazwandy@yahoo.com.my or az1d3380@gmail.com

nanti i boleh brief panjang apa yg kami perlukan utk presentation tu nanti...again..i really need ur help....TQ sooo much