20 February 2010

~SEMESTI MOMENT 2~

bilik kaunseling
sek men sains teluk intan
20-feb-2010
9:23pm

assalamualaikum n salamesrabadikhlasepenuhati...

dah lama rasanya aku tak update blog ni...

banyak benda nak story telling ni...

tapi tak sempat... :(

kat sini aku ambil kesempatan untuk update blog ni dengan upload beberapa pic yang latest terus dari semesti untuk tatapan kita bersama...

untuk yang tak tahu lagi, students kat sini memang sempoi n selalu buat aku happy kat sini...

bab merepek + merapu + meraban boleh bagi award kat dorang esp dalam sesi kaunseling kelompok...

bagi yang tak tahu jugak, mereka panggil aku "KAK MAS" :) [dorang cakap muka aku macam BELLA citer TASBIH CINTA]


gambar2 ni pun sebahagian daripada aktiviti aku kat sini...

kita layannnn...

lots of luv;
-miss mass-


~run modul kemahiran belajar~


~penatnye buat program :(~


~with prefect form4 - thanks sbb tolong kak mas settle-kan dewan b4 progran run~


~students form5 - time ni x-semestian yg tengah future study kat oversea (sidney n new zeland) datang utk bg semangat kat adik2 mereka utk future study~


~student puteri form 5~



~time ni separuh akhir lompat jauh puteri (aku catat berapa orang yang lepas jer)


~time ni taklimat form 5 bersama pengetua~

~pak usu n kak chik~


~taklimat form3 bersama pengetua pd hari dan waktu yang tak sama dengan form 5~


~puteri form 3~


~putera form 3~

~kaunseling kelompok wif form5 students~


~kaunseling kelompok with form 5 students jugak~


~bimbingan kelompok with form 1 students~

~time kaunseling kelompok (candid by mira chika)

No comments: