04 October 2009

~SESI PENGGAMBARAN~

my room
05-10-2009
1:45 pm

dah lama rasanya aku tak mengaktifkan blog aku ni...

jadi atas kesempatan yang ada ini aku nak aktifkan la blog aku ni supaya tak lapuk ditelan zaman...

hari ini aku nak upload gamba yang dah lama ditunggu2 lagi dinantikan oleh anje & fashan...

aku harap ko suka la dengan pict yang aku upload ni...

kalau tak suka, kena buat2 suka juga...

gambar ni diambil semasa sesi penggambaran budak kelas aku...

tu pun ada jugak yang tak menghadirkan diri...

apa-apapun...

layannnnnnnnnn jer la ye...


lots of luv;
~mass~



~anje & fashan bersama blezer pinjam...


~gambar curi!!!
persoalannya : siapakah yang berani2 amik gamba ni?
posing apakah ini?
a) anje & bajunya (mungkin nak cover sesuatu di situ)
b) peja & mencangkungnya (tahan nak berak ke apa dia ni)
c) muni & fokus (takut masa amik gamba mata dia terpejam kot)
d) mark & hp nya (tengah reply mesej dr adik @ awek dia kot, yg pasti bukan dr ustaz amir)
e) iman & atin (apa yg korang cuba buat tu?)


~aku & fashan...
persoalannya : model apakah ini?


~aku bersama rama-rama yang suka terbang di merata-rata~


~ku bersamamu, walau di mana jua...
(sila lihat wajah siapakah pada kad matrik aku)


~pose apakah ini?
persoalannya : apakah nina & muni cuba lakukan?

aku & bangunan suluh budiman

2 comments:

su_hana said...

owh,,gmbr yg paling last tuh, aku igt kan ko nk mark kan sbg "aku dan blazerku yg besar amat!" hohoho :P

su_hana said...

owh,,aku igt kan gmbr yg paling bwh tuh ko nak mark kan sbg "aku dan blazer yg besar amat!" hohoho :P