25 October 2009

~MINGGU TERAKHIR DI UPSI~

my room
25-oktober-2009
8:03 pm

minggu ni minggu terakhir aku datang kuliah...

minggu ni jugak la aku last masuk clas...

minggu ni jugak la last kuliah aku jd student upsi...

minggu ni jugak la last kuliah aku sebagai student semester 7...

minggu ni jugak la last kuliah aku untuk belajar pasal bimbingan dan kaunseling...

rasa seronok sangat, gembira tak terkata dan ceria je datang clas terakhir sebab lepas ni dah tak payah datang class lagi, tak payah buat assignmaent, tak payah jawab test & macam2 tak payah lagi...

rasa sedih pun ada juga sebab tak tahu lagi bila dpt jumpa kawan-kawan merangkap classmate, kawan2 1 group assignment, kawan2 bergosip, kawan2 kongsi cerita-cerita lawak, kwn2 makan nasi lemak & mcm2 kawan lagi...

apa2 pun terima kasih banyak kpd semua pensyarah2 start sem1 sampai sem7 yang banyak mengajar aku tentang bimbingan & kaunseling serta psikologi...

pensyarah sem 1 : pn hapsah, pn sabariah siron, pn marzita, sifu taj, dr kadir & cik zuraini.

pensyarah sem 2 : dr nasir bistamam, en che anuar, dr mohd noor, pn zuraini, cik salwa (abg ann) cik zuraini & sorang lg x ingat nama dia (dia ajar CE 1)(tak lupa pd tn hj muzafar yang ajar makmal kaunseling individu 10

penyarah sem 3 : cik amelia, en ab aziz, tn hj mohd noor saper, dr sabri, sir abd manaf, en banderi & pn rafi duraida. tak lupa juga cikgu roslan yang ajar makmal dinamika kelompok.

pensyarah sem 4 : en mohd noor idris, en taqiuddin, pn hapsah, dr fauziah hanim, pn ramlah & tn hj mohd noor saper.

pensyarah sem 5 : en che anuar, tn hj muzafar, en taqiuddin, dr ahmad jazimin, en zulkifli & prof naim (tak lupa pd puan pau kee yang ajar makmal kaunseling individu 2)

pensyarah sem 6 : tn hj muzafar, en ab aziz, dr ahmad jazimin, dr nasir bistamam, cik norazani & prof madya siti eshah.

pensyarah sem 7 : cik amelia, pn nor junainah, pn samsiah & tn syed sofian.

penyelia praktikum sem 8 : tak tahu lagi siapa???

kepada semua classmate aku, terima kasih atas segala-galanya. semoga moment-moment indah antara kita tidak akan dilupakan sehingga ke akhir hayat.

walaupun ada pahit & duka masa buat assignment @ discussion, semua tu menjadikan kita lebih mengingati & memahami antara 1 sama lain.

kpd fatin hanim, ilyana abu hasan & nurzazarina, terima kasih sebab bekerjasama masa buat assignment. terima kasih sebab memahami aku. aku minta maaf atas segala kesalahan aku pada anda bertiga.

kpd nunu, yani & susu terima kasih sebab pernah jadi sebahagian dlm kwn2 yg memahami aku & dengar cerita2 aku...

kat sini aku ada upload beberapa pic aku pd minggu & hari terakhir aku jadi pelajar pendidikan bimbingan dan kaunseling di upsi. :)

lots of love;~mass~

~class terakhir bersama tn syed sofian (konsultasi dlm kaunseling)

~bersama rama-rama yang suka terbang di merata-rata~

~wif iman wahyu yang bajet best~

DEMAM VIVA :


~dr jazz tengah menilai dapatan kajian aku yang x siap lg~


~aku tengah di viva~

POSING SELEPAS VIVA KAT DKA :-

~anje dan pasangannya ayu sleeping~


~laip & fatin sedang praktis vokal mereka~

~si muda & si tua~

No comments: