13 October 2009

~PROGRAM SMARTEQ~

my room
14-OKT-2009
11:39 am

hujung minggu yang lalu bersamaan dengan 9hb okt hingga 10 okt 2009, aku telah menyertai PROGRAM SMARTEQ yang diadakan di SEKOLAH MENENGAH ABDUL RAHMAN TALIB, TELUK INTAN (SMART)

pada program itu juga aku tak keseorangan sebaliknya ditemani oleh beberapa orang kawan yang lain iaitu fatin, ayu, salmi, aimah, robin dan anje...

aku ni cuma fasi jemputan je, sama macam anje. program ni program untuk tesis group fatin...

aku enjoy dengan program ni...

budak2 smart pon sempoi & riang ria raya gitu...

apapun terima kasih kpd semua yg terlibat sbb telah melibatkan diri dengan jayanya...

kepada group harimau, kucing, lembu, ayam & kambing... tahniah & syabas sebab telah terpilih menyertai program ini... (kiranya insan2 terpilih la yer)

untuk tom, ajah, atikah & geng terima kasih atas kesempoian anda semua...

aku tak kan lupekan kamu semua...

kat sini aku upload beberapa keping pic(tak banyak sebab tak sempat ambil gambar)

layannnnnnnnn...


lots of love;
~mass~

~pengawas peperiksaan~



~wif TOM yang ditutup mata (sian dia)...


~kubawa TOM lari (bukan kahwin lari yer)


~apa ko buat tu ajah? (geng awex harimau)

~peace one love~


~dua orang body guard aku yang anta aku pulang sampai ke pintu pagar~

~wif TOM yang tomey :)~
(terasa muda la pulak)

No comments: