12 October 2009

~DANISH AZFAR~

my room
13-10-2009
12:22pm

1bulan yg lalu iaitu 13 september 2009 bersamaan hari ahad,

aku telah menerima orang baru dalam keluarga aku...

aku rasa teruja + gembira + terharu + seronok sebab dapat anak baru...

nama baby kali ni DANISH AZFAR BIN KAMAL EFENDY...

berat dia 3.50kg (berat tau)

kiranya danish ni anak buah aku yang ke-13...

apa-apapun aku nak ucapkan tahniah buat danish sebab dah jadi sebahagian dalam keluarga kami...

kat sini juga aku upload pic danish yang aku ambil & take note sendiri umur dia untuk tatapan anda semua...

layannnnnnnnn...

lots of love;
~mass~


~masa ni umur DANISH baru 7 hari...
ni kakak aku yg pegang dia tp bukan mama Danish...


~DANISH 9 hari~


~Danish tidur~

~DANISH vs DANIEL~


~DANISH 11 hari~


~DANIEL sayang DANISH~


~Aqilah dengan DANISH~


~DANISH 13 hari sudah...~


~hari ni 13-okt-2009 genap sebulan usia DANISH~
latest pic from my sis...
sent via mms, tq sis

No comments: