02 July 2011

~MOOD : MOVIE JEPUN~

my room
2-julai-2011
9:29 pm

assalamualaikum & salamesrabadikhlasepenuhati...

sepanjang cuti 4 hari ini aku banyak menghabiskan masa malam aku dengan meng-ulang-tayang cerita jepun kegemaran aku - HANA YORI DANGO

aku tak ingat dah berapa kali aku meng-ulang-tayangkan cerita ni tapi aku tetap rasa feeling yang sama macam aku tengok mula-mula dulu...

betul-betul layan beb...

part paling aku suka - RENUNGAN MATA DOMYOUJI TSUKASA

cair betul aku tengok renungan tajam mata dia...

dia try untuk jadi cool macam HANAZAWA RUI tapi dia bukan macam tu...

aku sangat suka renungan mata dia...

masa dia tenung MAKINO TSUKUSHI bila MAKINO TSUKUSHI tengking dia sebab marahkan SANJOU SAKURAKO...

cara dia renung gambar MAKINO dengan lelaki lain...

cara dia tenung MAKINO berpelukan dengan HANAZAWA RUI...

cara dia tenung MAKINO masa dia proposed kat restoren...

cara dia tenung MAKINO masa kat air port sebelum dia ke new york...

cara dia tenung MAKINO after MAKINO tukar baju kat party SIZUKA...

cara dia tenung MAKINO masa MAKINO nak keluar dating dengan HANAZAWA RUI...

kesimpulannya aku sangat suka cara renungan dia...

mata dia sangat jahat dan sexy...

kalau aku dalam cerita tu memang aku akan jatuh cinta dengan dia tapi untuk buat pilihan siapa yang aku pilih untuk terus pergi jauh pastinya HANAZAWA RUI...

HANAZAWA RUI yang sangat cool dan soft spoken...

i like him damn much!!!

to be continued...

lots of love;
~miss mass~


renungan mata lelaki ini membuatkan hati aku cair beberapa saat


aku suka renungan mata & senyuman ikhlasnya...



renungan mata ini yang aku suka!

No comments: