03 July 2011

~MOOD : MOVIE JEPUN PART II~

bilik kaunseling
4-julai-2011
11:23 am

assalamualaikum & salamesrabadikhlasepenuhati

walaupun masih di sekolah tapi fikiran aku masih lagi terbayang DOMYOUJI TSUKASA...

malam tadi aku tengok part MAKINO TSUKUSHI dah fade up nak join T.O.J

masa tu dia datang rumah DOMYOUJI lepas dia tengok orang yang rapat dengan dia kena sabotaj...

masa tu dengan cool & romantiknya DOMYOUJI TSUKASA tarik & peluk MAKINO TSUKUSHI...

oh my god...

romantiknya...

DOMYOUJI cuba tenangkan MAKINO...

DOMYOUJI cuba tunjukkan yang dia sayangkan MAKINO...

DOMYOUJI cuba pujuk MAKINO...

DOMYOUJI cuba untuk jadi lelaki yang cool...

aku suka babak ni...

alangkah indahnya kalau aku dapat rasa babak ni... (sebenarnya babak macam ni dah pernah jadi antara aku & fa'an tapi aku nanges lagi beriya la...)

kesimpulannya : aku suka babak ni & aku suka renungan mata DOMYOUJI TSUKASA yang tajam lagi jahat & seksi :)

to be continued...

lotsoflove;
~missmass~


renungan mata jahat yang tajam lagi sexy ni buatkan aku tergoda untuk beberapa saat






part sedih yang buatkan aku menitiskan beberapa titis air mata
(MAKINO TSUKUSHI say good bye to DOMYOUJI TSUKASA)

No comments: