10 July 2011

~ANDAI SAYA ADA DI SITU...~

my room
10-07-2011
9:32 pm

"balik la sini...
jumpa kitaorang..."

andai aku mampu buat macam tu waktu ini...

dah lama aku pergi ke sana...

sayu hati aku bila adik aku kat SEMESTI cakap macam tu...

terasa diri aku dihargai...

terasa ada orang yang masih perlukan aku di sana...

kalau aku berada di sana...

mungkinkah dia tak jadi seperti sekarang?

mungkinkah dia jadi lebih baik?

mungkinkah dia boleh berubah?

mungkinkah dia boleh tunaikan impiannya?

apa yang boleh aku buat sekarang?

aku mahu bantu dia...

aku mahu dia tahu silap dia...

aku mahu dia jadi seperti dulu...


Mohd Burhanuddin Bin Mazlan...




walaupun kita baru kenal...

walaupun kita jarang jumpa...

walaupun kita jarang sembang...

tapi itu tak bermakna akak tak boleh bantu kamu...

akak selalu pesan kat kamu, kalau ada apa-apa bagitahu akak...

sedih sangat bila dapat tahu yang burhan mula buat perangai...

akak terkedu...

speechless...

adik yang akak jaga dulu dah jadi macam ni...

burhan sorang pula tu...

akak sedih sangat dik...

sedih sangat-sangat bila jadi macam ni...

tapi akak tau semua yang jadi ni mesti ada sebab...

akak tau burhan bukan jenis macam ni...

burhan budak baik...

tapi akak tak tahu mana silapnya sampai burhan jadi macam ni balik...

burhan buat perangai lama...

burhan pun dah janji dengan akak nak betulkan keadaan...

cuba untuk berubah...

cuba kuatkan semangat untuk bangun balik...

insyaallah, panjang umur kita jumpa lagi...

jaga diri baik-baik...

belajar rajin-rajin...

lotsoflove;
~kak mas~

No comments: