21 December 2010

~TUNANG - KAHWIN - TUNANG - KAHWIN~

21-dis-2010
my room
my bedroom
4:09 pm

assalamualaikum wbt n salamesrabadi...

untuk entry kali ini aku nak share hobi masa lapang aku sepanjang aku menanam anggur menunggu posting bermula 15-05-2010 hingga 21-11-2010...

hobi bagi mengisi masa lapang aku tak lain tak bukan "menghadiri majlis perkahwinan, majlis pertunangan, majlis berkhatan, majlis cukur jambul" dan segala majlis yang melibatkan lebih daripada 10 orang tetamu jemputan...

aku pun dah tak hengat berapa banyak aku attend kenduri kendara di rumah saudara mara mahupun jiran tetangga dan rakan taulan kerana majlis terlalu banyak untuk diingati...

akan tetapi ada beberapa majlis yang sempat aku rakamkan moment-moment indah aku ketika menghadirkan diri...

untuk entry kali ini aku nak share sempena "MAJLIS PERKAHWINAN RAKAN RAPAT KU SEJAK DI BANGKU SEKOLAH MENENGAH TEKNIK HINGGA KINI : FIRZA DIZA ABDULLAH" yang telah diadakan di Permatang Buloh, Pulau Pinang pada bulan OKTOBER yang lalu...

harapan aku sebagai rakan sekelas dari tingkatan 4 hingga tingkatan 5 merangkap teman se-dorm dan katil berhampiran semoga Puan Firza berbahagia & kekal bersama suami hingga ke akhir hayat nya :p

untuk yang tak tahu, mereka ni berkawan dan bercenta sewaktu di bangku sekolah lagi. kalau tak silap aku sejak tingkatan 4. (gatal ye eja, mak suruh pi sekolah belajar tp ko belajar benda lain)

bak kata pepatah"sudah jodoh tak akan ke mana-mana"

apapun layan pic yang aku nak share :p

lotsoflove;
~missmass~






~reunion secara tak rasmi :)

No comments: