28 December 2010

~TUNANG - KAHWIN - TUNANG - KAHWIN PART II~

28-12-2010
my room
6:49pm


assalamualaikum & salamesrabadi...

untuk entry kali ini aku nak share pasal majlis pertunangan jiran lama aku merangkap adik kepada kawan aku di kampung aku di negeri perak...

actually dia ni teman sepermainan adik aku...

jadi aku tak berapa nak rapat la dengan dia sebab aku lagi rapat dengan kakak dia...

tapi disebabkan dia jemput aku, aku datang la memeriahkan suasana yang memang sedia meriah gitu...

well... tunang dia ni tua setahun dari aku... orang ipoh. tak jauh sangat la kan? senang nak balik raya nanti tak payah nak gaduh-gaduh tak pun main o-som. hehehe

apa pun aku mendoakan agar pasangan ini dapat me-maintainkan hubungan mereka hingga ke jenjang pelamin dan seterusnya dapat menjadi pasangan suami isteri seperti yang disarankan dalam agama islam... cewah :)

kat sini aku upload picture yang sempat aku ambil buat kenangan...

layannnn :)

lotsoflove;
~miss mass~

~pelamin untuk sarung cincin :)

~cincin pertunangan

~si penerima cincin :)


~sesi penyarungan cincin :)

~bakal mak mertua, kene rajin tolong mak masak ye :)

~bakal besan :)

~selepas sah menjadi tunangan :)

No comments: