07 April 2010

~SEMESTI MOMENT 5~

bilik kaunseling
sekolah menengah sains teluk intan
08-apr-2010
9:35pg

assalamualaikum dan salamesrabadi...

dah lama tak up-date blog...

rindu nak ber-blog...

kali ni aku nak share pasal PROGRAM PENGANTARABANGSAAN...

memang BEST (maklum la Program ni under unit bimbingan dan kaunseling)

dan program ni program wajib unit bimbingan dan kaunseling so every year memang akan ada program ni...

semua yang datang sangat... sangat... sangat... friendly...

dorang datang dari AUSTRALIA, FINLAND, JAPAN, KOREA n JERMAN

ok layan la gambar yang aku upload ni...

peace one love :)

~lots of love~
~miss mass~


~ini kakak tiri saya yg bernama KAK CHIK

~welcome to SEMESTI...

~ada persembahan silat...

~di dalam dewan (mereka kata SEMESTI cantek)

~ini peta negara asal mereka...

~persembahan dari team JERMAN

~dgn masumi kikuchi dr JEPUN

~ini orang kampung saya dtg terus dr AUSTRALIA :)

~ini jiran saya dr KOREA

~ini junior saya masa belajar kat IMMANUEL COLLEGE dolu-dolu :)

~ini stephanie :)

~yusmal yg meminati kekasih cerah saya :)

~we are 1 MALAYSIA :)

No comments: