31 March 2010

~SESI KAUNSELING KELOMPOK~

~GROUP TAPAI UBI yang telah berjaya menamatkan sesi kaunseling kelompok sebanyak 5 sesi.. tahniah untuk kumpulan ini :)

~GROUP SPS yang bersemangat waja nak buat sesi kaunseling kelompok hingga hari terakhir, syabas untuk group ni :)


bilik kaunseling
31-mac-2010
8:29 pm

assalamualaikum n salamesrabadikhlasepenuhati...

holla...

lama sangat tak update blog ni...

maklum la wireless kat SEMESTI kena sambar petir...

rindu nak ber-blog...
banyak benda nak share...

sharing is caring... :)
ok kali ni aku nak upload pictures group kaunseling kelompok aku yang dah pun berjaya menamatkan sesi kaunseling dengan aku...

thats mean group ni dah cukup 5x buat sesi dengan aku tapi GROUP SPS dah 6x buat sesi still tak tamat lagi...

kenapa group SPS banyak sangat sesi? sampai 6x pulak tu?

act group ni nak buat sesi kaunseling kelompok dnegan aku sampai 13-MEI 2010 bersamaan hari kedua terakhir aku kat sini...

wowwww... kalau dikira... dihitung... setakat appoinment yang group ni dah booking aku... ada 4x sesi lagi...

so secara overall sesi group ni 10 sesi la...

sungguh aktif group sps ni... :)

tak kesah la, asalkan semuanya happy n enjoy :)

last but not least...

setakat hari ni aku happy + seronok duduk sini...

alhamdulillah sesi kaunseling kelompok, bimbingan kelompok dah pun cukup jam yang ditetapkan (setakat hari ni dah terlebih sudah)

untuk kaunseling individu masih tak cukup 8jam lagi dan bimbingan individu masih banyak lagi nak kejar :)

ok kita sambung lagi untuk post akan datang...

peace one love :)

lots of love;
~miss mass~

No comments: