27 April 2010

~KAUNSELING KELOMPOK MOMENT~

bilik multimedia
sek men sains teluk intan
28-april-2010
1:18 pm
assalamualaikum dan salamesrabadi...

rindu nak ber-blog...

alhamdulillah...

sedar tak sedar dah nak habis praktikum rupanya...

ni la masa yang aku tunggu-tunggu masa mula-mula start praktikum dulu...

sejak akhir-akhir ni rasa macam kejap je masa berlalu...

tau-tau dah hari jumaat...

tau-tau dah hari isnin balik...

sepatutnya aku happy la sebab semua sesi dah complete (tinggal bimbingan individu je lagi) tapi aku sedih sebab report tak siap lagi...

students pulak suka bertanya :
"kak mas bila nak abis?"
"kak mas sampai bila kat sini?"
"kak mas join tak program maritim?"
"hari guru nanti kak mas ada tak?"

aku tak tau main point mereka tapi bila tiap kali aku jawap :
"kome ni da bosan sangat ke tengok muka akak kat sini?"

jawapan mereka ;
"tak la saje je tanya, kak mas jangan la pergi..." (harap-harap ikhlas la jawapan mereka)

mereka tak bagi aku pergi sebab apa erk? apa yang aku dah terfikir;

"mungkin sebab dah tak de orang nak simpan handphone dorang kot" tak pun...

"mungkin sebab dorang takut nak masuk bilik kaunseling nak sejukkan badan bila aku dah tak de kot..."

hahahahha...

tak kisah la asalkan mereka dan aku bahagia di sini...

kali ni aku nak upload pic last sesi aku kaunseling kelompok aku dengan group form 5 girls.

group ni yang ke-4 yang telah berjaya tamatkan sesi kaunseling kelompok dengan aku hari khamis lepas...

apapun terima kasih banyak-banyak buat hasnida (rainbow ali), amirah (chika haron), siti islami (sito) nurul syazwani (monta), diyana nabila (yana), mahmudah (mudah fie), siti aishah (chot sharaani) sebab sudi buat sesi kaunseling kelompok dengan kak mas...

seronok bila jumpa dengan kamu semua... :)

last but not least... semoga kita berjumpa lagi...

peace one love :)
lots of love;
~miss mass~


~candid by chika...




~retro...



~khusyuknya mereka berdua mendengar...



~rainbow di aspura semesti :)
(ada KAKA di situ sedang buat peace)

No comments: