19 August 2009

~PROGRAM KONSULTASI~

20 OGOS 2009
my room
14:16

"program melentur buluh, peribadi murni sahsiah terunggul"

ni la tajuk program kumpulan konsultasi aku...

alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar seperti yang diharapkan...

kerjasama & komitmen yang berikan oleh semua pihak sangat baik...

banyak kenangan & memori telah tercipta semasa program ini dijalankan....

diharapkan semoga pengalaman ini dijadikan sebagai contoh pada masa akan datang...

berikut disertakan bersama segala macam gambar yang sempat dirakamkan untuk tatapan umum...

diharapkan pihak tertentu berpuas hati (termasuk dayah, niza, mark & nuar)


sign board ke kafa tahfiz...



ini adalah jalan yang lurus menuju ke kafa tahfiz...


keluarga beso...


barisan finalis gadis & jejaka melayu anjuran ustaz amir...


time ni slot ustazah mastura...
lihat betapa tekunnya "mereka" memberi perhatian...


bestnye dapat hamper yg dibalut oleh cik mastura...
:)



ini adalah contoh bapa yang kurang arif dalam menjaga anak...


pertandingan menjaga baby jijah anjuran ustazah ayu...
dan pemenangnya dah tentulah aku... :)


bangga giler dapat sijil berwarna warni daripada ustaz...
:)


muka bangga ustaz anuar sebab dapat hamper dari aku...
:)


aku rindu zaman muda2...
sekarang ni tak la tua pun...
:)

aku tengah pulun buat movie maker...

aku suka makan...
:)


the girl who sat at my right hand side is alia...
she kissed me for three times before i go back...
thats true...


time ni slot ustazah dayah...
dia tengah cerita kat budak-budak ni macam mana ustazah dayah boleh jumpa dengan ustaz shafiq...
:)


time ni sesi ta'aruf bersama ustazah dayah & kak mastura... :)


mari kita sama-sama buat peace...
waktu pagi memang waktu yang sesuai untuk buat peace...

time ni slot ustazah za...


apa la yang budak-budak ni buat...
beriya bebeno menulisnya...

No comments: