17 August 2009

~FATIN HANIM ROSDI

17 ogos 2009
my room
22:31

semalam bersamaan dengan 16 ogos 2009 bersamaan juga dengan 23 syaaban juga bersamaan dengan hari ahad @ sunday merupakan hari lahir salah seorang kawan aku. maka pada kesempatan ini aku ingin merakamkan beberapa ucapan khas buat dirinya :

a) selamat ulang tahun yg ke-23

b) maknanya di sini anda sudah tua

c) semoga di panjangkan umur & di murahkan dgn rezeki yg halalan toyiban

d) semoga apa yg ko hajati pd tahun hadapan (i- sambung belajar, ii-kahwin iii-beli kereta) tercapai dgn jayanya...

e) semoga jodoh ko bersama hafiz terus direstui oleh ibu bapa, kaum keluarga & sahabat handai juga jiran tetangga serta tok batin mahupun tok mudim.

f) semoga ko tidak sesekali melupakan aku yg cute lg cumel walau di mana ko berada.

g) terima kasih sbb sudi jd kawan aku...

h) terima kasih sbb selalu ada dgn aku saat aku senang mahupun susah...

j) terima kasih atas segalanya fatin hanim rosdi, u i luv :)



inilah dia FATIN HANIM ROSDI...
dia suka sangat dgn pict ni, jd aku dgn besar hatinya upload pic ni sempena ulang tahun kelahirannya...




~semoga kita b'3 terus maintain

No comments: