13 April 2009

~MASJID SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SYAH

* Aku suka pergi tempat ni...

* serius tempat ni memang betul2 buat aku tenang...

* aku suggest kepada sesiapa yang ingin cari ketenangan, datang la solat di sini.

* insya allah anda akan mendapat satu ketengangan yang luar biasa.

* aku tak la selalu sangat datang sini tapi bila aku ada peluang pergi SHAH ALAM, aku tak kan lepaskan peluang solat kat sini walaupun tak berjemaah...

* moment indah di masjid ni yang paling aku tak dapat lupakan waktu aku celebrated birthday aku bulan 9 tahun lepas kat SHAH ALAM, aku berkesampatan menunaikan solat terawih kat sini.

* seronok , teruja, terharu sangat dalam solat terawih berjemaah kat sini.

* suasana lain sangat...

* setakat ni aku tak berkesempatan lagi solat subuh kat sini...


* harap2 nanti akan ada peluang aku untuk lakukannya...


* insyaallah :)





No comments: