13 April 2009

~FAST AND FURIOUS 4

11 APRIL 2009
TGV CINEMA,
KINTA CITY IPOH
9.00 pm

~ kali ni aku & FARHAN pergi melawat TGV.

~ dah lama beno kami tak melawat TGV ni...

~ tiba2 rasa kangen pula...

~ kali ni kami tengok movie FAST & FURIOUS 4.

~ FARHAN nak sangat... sangat... sangat... sangat... tengok cerita ni.

~ aku mana layan cerita macam ni..

~ disebabkan FARHAN nak sangat tengok, aku pun kena layan juga la...

~ buat sekian kalinya aku tak tido dalam wayang bila tengok cerita trailer macam ni...

~ perghhh... layanzzz...

~ best pulak tu...

~ tapi FARHAN cakap F&F 1 sammpai 4, kali ni punya cerita tak berapa nak best.

~ entah la, pada aku BEST je sebab cerita ni tak wat aku mengantok :)

~ pada siapa2 yang tak tangok lagi... aku suggest pergi la tengok cerita ni...

~ pasti anda tak rasa rugi :)





~ini adalah tiket wayang


~pict belakang adalah ONCE aku :)


~sape lagi besau? :)




No comments: