24 April 2009

~KEM KAUNSELING KELOMPOK

KEM KAUNSELING KELOMPOK
HAY RESORT, SABAK BERNAM
3-5 APRIL 2009

kem kaunseling kelompok ni last kem aku semester ni...

pas ni tak tau la aku dapat join kem lagi ke tak...

kem ni tak la best sangat sebab asyik buat sesi je dari...

kira kem mendengar masalah la...

lotih tau dengar masalah orang...

tapi enjoy la sebab ada malam bbq, ada sukaneka...

tidur pulak kat bilik ada aircond, tilam pun empuk, boleh mandi air panas, tapi makanan tak sedap sangat la...

senang cerita kem ni best la walaupun ada beberapa masalah yang timbul & rasa tak puas hati... biasa la tu dik.

aku rasa ni la kem pertama sepanjang aku jadi student BnK, semua budak kelas aku join...

sebelum ni bukan semua dapat kumpul macam ni... join kem pun tak semua dapat pergi.

lagipun kami da jelekit... :)



~aku tengah nyanyi lagu PUSPA :p



~ bangga giler dapat hamper. gumbira tak terkata!


~ni la lect makmal kelompok aku, memperkenalkan...
PUAN PAU KEE :)



~ tiga dara pinggitan (yang tengah paling comey) :)

No comments: