03 September 2009

~BERBUKA PUASA~

my room
my bed
03-09-09
15:40

dah lama rasanya aku x update blog ni...

jadi dikesempatan ini aku ambil untuk update blog...

pada 30 ogos yang lalu, aku bersama farhan telah mengambil peluang dan kesempatan yang ada untuk berbuka puasa bersama...

dah macam event wajib kami la tiap2 kali menjelangnya ramadan al-mubarak ni kami berbuka puasa bersama...

alhamdulillah dah 4 tahun kami berbuka bersama dan semoga tahun-tahun seterusnya juga begitu...

pada ramadan kali ini kami memilih OLD TOWN WHITE COFFEE sebagai tempat untuk berbuka bersama tapi kali ni kami tak bawa laptop :)

kami datang semata-mata untuk berbuka bukan untuk surfing seperti sebelum ni.

jadi memandangkan kami nak merakamkan moment indah ketika berbuka, kami merakamkan beberapa keping gambar sebelum, semasa dan selepas berbuka :)




~time ni on da way nak berbuka puasa...


~dah lama kami tak bergambar bersama...


~peace bermakna gembira bukan peace unica :p


~saat memilih menu...


~ayor + desert + buah kurma


~ini menu aku = old town nasi lomak special
(sodap hingga menjilat jari)


~ini menu farhan...
(set 2 untuk berbuka puasa. banyakkan?)


~saat menunggu waktu berbuka puasa...


~saat makan pencuci molot :)
(manis macam aku :))


~aku sudah kenyang...

lots of lov;
~mas~

No comments: