19 March 2009

MATTA FAIR n KINTA CITY

19-mac-2009 = khamis
my room
7:55 pm

dah lama giler gaban aku tak update blog aku ni. bukan xmau update tapi tak tau nk tulis apa. lagipun sepanjang 2minggu ni tak de apa2 yang menarik untuk aku share kat blog ni. life aku makin lama makin buzy... bz... sibuk... sebok! proposal tak lepas lagi... laptop pula buat hal. nasib baik ada FARHAN. dia tolong hantar repair laptop aku dan sekarang aku pakai laptop dia. THANX DEAR...

14hb mac lepas aku dan FARHAN pergi MATTA FAIR kat airport bekas bapa mertua aku. tak plan pun nak pergi. last min baru pergi. jalan pergi airport pun tak tau. nasib baik ada FAHMI. dia la yang tunjuk jalan kat kami dan nasib baik la ada FATIN HANIM. dia juga la tolong aku search kat GOOGLE cari jalan nak pergi airport. nasib baik tak sesat ;p sampai sana memang ramai giler gaban orang. semua pakat nak pegi melancong sambil melencong gamaknye.

pastu kami pergi KINTA CITY. tempat WAJIB pergi la. plan nak tengok wayang yang THE ROCK lakon tu tapi tiket SOLD OUT la pula. dah alang2 sampai kami pun pergi la JALAN-JALAN CARI PASAL kat KINTA CITY. memang betul2 jalan2 cari pasal la sebab time ni tengah SALES! rabak gak duit aku. tapi sian kat FARHAN sebab seluar yang dia nak tak ada. dan nasib baik la seluar yang aku nak cari tu ada ;p sebenarnya susah la nak cari barang aku yang tak ada kat sini. senang cerita semua barang aku nak mesti ada la ;p tapi ILYANA (bukan penyanyi KALIS RINDU tu) cakap seluar aku macam seluar tidur! hampeh ko yana. takpe la asalkan aku suka pakai ;p

~ macam model tiang ;)


~amaran oleh KERAJAAN MALAYSIA "merokok membahayakan kesihatan"


~ menanti sebuah jawapan?


~silap tempat daaa ...


~milik siapakah kaki ini?


~hasil kutipan pamplet di MATTA FAIR


~lapangan terbang SULTAN AZLAN SHAH, Ipoh


~IPOH mali tarak sombong ;p

~AIR TERJUN LATA KIJANG dari kejauhan.

No comments: