27 May 2010

~MY LAST MOMENT~

last moment saya bersama pelajar-pelajar saya... :(

saya pasti rindukan kamu semua... :(

pic ni aku ambil masa hari 2nd last aku kat SEMESTI...

aku tak sempat nak masuk semua class... juz sempat masuk beberapa class je..

sedey...

sedey...

sedey sangat :(

tak tau bila dapat jumpa mereka semua... :(

apepun, kak mas doakan kamu semua sukses dalam apa saje bidang yg kamu ceburi...

kak mas sayang kat kamu semua...

terima kasih sebab pernah jadi sebahagian daripada kegembiraan kak mas :)

terima kasih sebab pernah jadi sebahagian daripada kekuatan kak mas kat semesti :)

terima kasih sebab pernah tolong kak mas :)

terima kasih :)

tak mau tulis banyak-banyak, nanti sedey + nangis :(

miss all of u damn much :(

lots of luv;
~kak mass~




~tq utk group ni yg selalu semangat nak buat sesi :)


~group wafi pon banyak tolong kak mas :)


~walaupun kita jarang berbual tapi tak bermakna kamu tak pernah buat kak mas senyum :)


~terima kasih sebab buat kak mas senyum :)


~YUSMAL dan KAK MAS sedang merenung HAZIM :)

~posing b4 amek gambar :)

No comments: