23 November 2009

~missed sum1~

my room
5:59 am
23-nov-2009

dah lama rasanya aku x update blog ni...

pagi ni tergerak hati nak update plak...

pasni x tau bila boleh update blog ni macam selalu...

aku sibuk sangat lepas final exam hari tu...

9hb nov sampai 16 nov sibuk dengan final exam...

17-18hb nov pulak sibuk dengan taklimat praktikum...

19hb sampai hari ni sibuk siapkan tesis...

bila la semua ni nak setel...

penatnye...

tak sabar nak tinggalkan upsi...

aku rasa da terlalu lama aku duduk sini...

nasib baik la aku dah sem akhir...

tak sabar nak keluar dari sini...

tak sabar nak mulakan life baru...

**********************************************

special dedicated 2 mohd farhan...

fa'an, i tak sabar nak bercuti lagi...

penat sangat...

i minta maaf sebab dah 3weeks i tak dpt nak spend time dgn u...

even ckp dlm fon pun kejap je...

u pun bz dgn keje u...

i pulak bz dgn keje2 i kat sini...

apa2pun...

i xsabo sangat nak jumpa u raya haji ni...

banyak benda i nak share dgn u (sharing is caring)

:)

*********************************************

2 all my classmate
bimbingan & kaunseling batch 2006

gudluck utk praktikum...

semuga hepi2 dgn skul baru...

semuga ceria dgn anak murid baru...

semuga bahagia dgn keje2 kaunselor yg b'sepah2...

semuga menjadi kaunselor yg hebat di skul nanti...

aku minta maaf atas segalanya...

terima kasih atas segalanya...

i'll missing all of u...

u, i love;
~masscute~


1 comment:

Unknown said...

hye mass...hehee...windhu lar...