20 January 2009

my 1st wish

20-01-2009
9:15 pm
kompleks muzik 4

assalamualaikum wbt

i- 1st of all syukur alhamdulillah sebab saya berjaya juga membuat blog sendiri

ii- terima kasih yang tidak terhingga & tidak berbelah bahagi kepada individu @ orang perseorangan yang terlibat dalam membantu saya membuat blog ini terutama sekali kepada pensyarah saya, rakan taulan, rakan seperjuangan mahupun rakan sepermainan (Bnk sem6 no matrik start dengan D2006)

iii- tak lupa juga pada mak, ayah, abang, kakak2, adik, abang2 ipar, kakak ipar, anak2 saudara, saudara mara, sahabat handai, jiran tetangga, penduduj kampung & seluruh warga perak khusus nya serta seluruh warga malaysia amnya yang telah banyak memberi sokongan & dorongan kepada saya selama ini

iv- tidak ketinggalan juga terima kasih kepada kawan2 yang banyak membantu menjayakan serta menjahanamkan blog saya ini

v- akhir sekali, semuga blog ini dapat mengeratkan ikatan silatur rahim antara kita

No comments: